Wykształcenie:

Renata Gonet- Jest absolwentem Magisterskich Studiów Menedżerskich Executive Master of Business Administration Programme Uniwersytetu Ekonomicznego im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wydziału Zarządzania, Informatyki i Finansów , ukończonego dyplomem magistra w zakresie specjalności zarządzanie przedsiębiorstwem oraz międzynarodowym certyfikatem MBA

Zakres studiów obejmował wykłady i zajęcia z najwybitniejszymi osobowościami Uniwersytetu z zakresu pokrywającego wszystkie dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem , nieliczne wymieniono poniżej :

  • Zarządzanie Finansowe / Financial Management – prof. Maria Piotrowska, prof. Bradley Limerick Uniwersity Irlandia, prof.Jajuga
  • Planowanie Finansowe / Financial Planning-prof. Tadeusz Dudycz
  • Analiza Finansowa / Financial Analysis-prof. Tadeusz Dudycz
  • Zarządzanie Marketingowe / Marketing Management – prof. Dziechciarz, prof. Światowy, prof. Ryszard Kłeczek
  • Zarządzanie Operacyjne / Operations Management – prof. Mustefa Ider
  • Zarządzanie Strategiczne / Strategic Management- prof. Mustefa Ider, prof. Ryszard Krupski
  • Analiza Makroekonomiczna / Macroeconomic Analysis-prof. Maria Piotrowska
  • Analiza Mikroekonomiczna / prof. dr. Hab. Bożena Klimczak
  • Zarządzanie przez Jakość / Total Quality Management-prof. Ewa Konarzewska-Gubała, prof. Michael Wallace
  • Etyka Biznesu /Business Ethics -prof. Dr. Hab. Bożena Klimczak
  • Zarządzanie Zasobami Ludzkimi-prof. Kopertyńska

Doświadczenie zawodowe:

W latach 2005-2009 Export Manager w firmie Sonel S.A.,na stanowisku tym szczególne osiągnięcia w zakresie rozwoju sieci dystrybucji międzynarodowej, wzrostu dynamiki sprzedaży, doświadczenie w zakresie opracowywania strategii rozwoju eksportu, przygotowywania i rozliczania wniosków o dofinansowanie z programu PHARE oraz RPO-WD, opracowywania danych do prospektu emisyjnego, przygotowywania strategii cenowych, opracowywania budżetu i planu sprzedaży eksportowej, przygotowania planu marketingowego i biznes planu, współudział w opracowywaniu systemu ocen pracowniczych.

 

  • W latach 2004-2005 Kierownik Działu Zakupów firmy Bester Lincoln Electric Company. Członek Europejskiego Zespołu ds. Zakupów dla Grupy Lincoln Electric.
  • W latach 2001-2003 Kierownik Działu Zakupów i Logistyki. Doświadczenie w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw oraz zarządzania zapasami.
  • W latach 1999-2001 Specjalista ds. Marketingu w Bester S.A. organizacja i nadzór nad współpracą z krajowymi i zagranicznymi sieciami handlowymi, badania rynku, nadzór nad asortymentem, cenami i obsługą logistyczną, planowanie i organizowanie programów promocji, opracowywanie planu marketingowego , opracowywanie biznes planu, opracowywanie krajowych i zagranicznych wystaw, przygotowywanie kontraktów i umów.
  • W latach 1997-1999 Export Manager. Analizy ekonomiczne kosztów i przychodów; przygotowywanie i nadzór nad realizacją planów eksportowych , kontrola rozliczeń z kontrahentami, kreowanie polityki zatrudnienia, opracowywanie , wdrażanie i kontrola nad realizacją procedur ISO
Kontakt

Napisz do nas, a my skontaktujemy się z Tobą, jak najszybciej.

Zapisz się do newslettera aby otrzymać informacje o nowościach

Chcę dostawać wasz newsletter (zawsze możesz się wypisać).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych

 

 

ZOSTAW SWÓJ EMAIL DAMY CI ZNAĆ O STARCIE PROMOCJI

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).