Mavic 2 Enterprise Dual
Rozwój współpracy pomiędzy FLIR i DJI, zaowocował kolejną serię programu partnerskiego “Thermal by FLIR”, stworzonego w celu napędzania innowacji termicznych, umożliwiając jednocześnie partnerom wykorzystanie przewagi, jakości i innowacji od FLIR. Na początku tego roku FLIR i DJI współpracowały przy tworzeniu kamery termowizyjnej z podwójnym sensorem DJI Zenmuse XT2.
Tak jak w kamerze Zenmuse XT2 mamy możliwość z korzystania z patentu FLIR-a czyli funkcji MSX która nakłada na termogram kontury wyciągnięte z obrazy rzeczywistego. Mavic 2 Entereprise Dual posiada detektor Lepton trzeciej generacji z rozdzielczością 160×120 pikseli. Poszerzenie serii produktów DJI które posiadają kamerę termowizyjną pozwoli dotrzeć do większej ilości ludzi z tą technologią a pilotom na wykonywania szybkich inspekcji termowizyjnych.
Mavic 2 Enterprise Dual wyposażony jest w trójosiową gimbal z mocowaniem do stabilizacji obrazu umieszczony obok siebie czujnikiem 4K do rejestrowania światła widzialnego i mikrokamery termicznej FLIR Lepton® do przechwytywania danych termicznych. Razem te czujniki pozwalają pilotom wykonywać loty w nocy, a także latać w skomplikowanych warunkach dziennych, takich jak mgła i dym. Użytkownicy mogą wybierać spośród wielu inteligentnych trybów wyświetlania w aplikacji sterowania lotem pilota DJI, aby wizualizować dane z kamery z dwoma czujnikami.
Główne funkcje
FLIR MSX® – opatentowane przez firmę FLIR MSX lub dynamiczne obrazowanie wielospektralne, w czasie rzeczywistym oddaje detale wysokiej jakości światła widzialnego na obrazy termowizyjne, aby poprawić szczegóły wizualne, pomagając pilotom szybko identyfikować i interpretować krytyczne dane, które mogą nie być natychmiast widoczne gołym okiem.
Izoterma – Umożliwia pilotom wyznaczenie określonych zakresów temperatur, które mają być wyświetlane za pomocą niestandardowej palety kolorów, dzięki czemu obiekty w obrębie zakresu przekazują wyższy kontrast i lepszą widoczność. Ta funkcja obejmuje niestandardowe profile, które pomagają pilotom poszukiwawczym i ratowniczym w identyfikowaniu osób i pomagają strażakom w identyfikowaniu gorących punktów w pożarach, a także w niestandardowym ustawieniu profilu w celu zwiększenia elastyczności.