PRZEGLĄD I WZORCOWANIE
14-punktowy, ekskluzywny program inspekcji i kalibracji opracowany przez Dział Serwisowy firmy FLIR wykorzystuje referencyjne wzorce temperaturowe, które poddawane są corocznemu sprawdzeniu oraz są spójne z danymi Szwedzkiego Instytutu Technicznych Badań Naukowych SP i Krajowego Instytutu ds. Standardów i Technologii. Wszystkie centra serwisowe FLIR są certyfikowane zgodnie z ISO 9001:2015 (listopad 2016 r.). Ponadto technicy serwisowi używają zamkniętego oprogramowania do wzorcowania, które jest dostępne wyłącznie dla personelu FLIR – inne zewnętrzne centra serwisowe nie mają dostępu do tego oprogramowania. Technicy serwisowi FLIR przeprowadzają kompleksowe kalibracje i dokonują korekt niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego działania kamery. Celem jest zarówno kontrolowanie dokładności pomiaru jak i zwrócenie systemu ze 100-procentowo prawidłowymi odczytami. Wykonując naprawy, serwis FLIR wykorzystuje oryginalne części zamienne i akcesoria FLIR, aby zapewnić spójne działanie. Technicy serwisowy aktualizują również oprogramowanie kamery (firmware) do najnowszej wersji, aby poprawić funkcjonalność i często dodać nowe właściwości. Naszym celem jest zwrócenie kamery w ciągu maksymalnie pięciu dni roboczych.
PLANY OCHRONY SERWISOWEJ
PAKIET PREMIUM – NAJLEPSZA WARTOŚĆ!
W pakiecie:
• Rozszerzona gwarancja
• Gwarancja 3-dniowa*: FLIR naprawi kamerę w ciągu 3 dni po jej
otrzymaniu lub wypożyczy kamerę użytkownikowi za darmo
• Przeprowadzenie pełnego 14-punktowego programu inspekcji
i wzorcowania
• Całkowite naprawy sprzętu i oprogramowania
• Wszystkie części i robocizna
Zaoferujemy wypożyczenie kamery, jeśli rzeczywisty czas naprawy przekroczy nasz standardowy czas realizacji. Wszystkie umowy serwisowe gwarantują pierwszeństwo naprawy Twojej kamery w naszych warsztatach
OGÓLNY PAKIET KONSERWACJI
Wpakiecie:
• Przeprowadzenie pełnego 14-punktowego programu inspekcji
i wzorcowania
• Szybkie naprawy bez ponoszenia dodatkowych kosztów
ROZSZERZONA GWARANCJA
W pakiecie:
• Wszystkie części i robocizna
• Całkowite naprawy sprzętu i oprogramowania
*Gwarancja 3-dniowa ma zastosowanie wyłącznie do nowo zakupionych kamer – zaczyna obowiązywać od pierwszego dnia posiadania i
jest ważna przez pełny rok. Gwarancją 3-dniową nie są objęte kamery GasfindIR, kamery z serii GF ani zaawansowane kamery naukowe.
W przypadku gdy rozszerzona gwarancja nie zostanie udzielona w momencie zakupu lub w ciągu pierwszego roku po zakupie kamery,
wymagane będzie przeprowadzenie ogólnego przeglądu, aby móc z niej skorzystać.